V okviru DIGI YOUTH 2.0. projekta je nastalo nekaj uporabnih gradiv za mladinske delavce. Z vami delimo projektne rezultate: priporočila, okvirni kurikulum za mladinske delavce, metodologija za digitalne mladinske dogodke in mentorski program za razvoj digitalnih kompetenc mladinskih delavcev.
Priporočila so osredotočena na pet področij, ki so bila ocenjena kot najpomembnejša za razvoj mladinskega dela. Namen teh priporočil je spodbuditi razmišljanje mladinskih organizacij, mladinskih delavcev ter ustreznih
organov in zainteresiranih strani o nadaljnjem razvoju, trajnosti in širšem vplivu digitalnega mladinskega dela.
Učni načrt oz. okvirni kurikulum usposabljanja za mladinske delavce je dokument, katerega namen je izboljšati zmogljivosti mladinskih delavcev in organizacij za razvoj in izvajanje visokokakovostnih aktivnosti digitalnega mladinskega dela.
Z metodologijo za digitalne mladinske dogodke si lahko mladinski delavci pomagajo pri organizaciji dogodkov na spletu. Na koncu je priložen še kontrolni seznam, s katerim lahko preverijo vse podrobnosti načrtovanega dogodka.
Z mentorskim programom za razvoj digitalnih kompetenc mladinskih delavcev želimo zagotoviti strukturirano in podporno učno okolje za mladinske delavce za pridobivanje novih digitalnih veščin in izboljšati sposobnost mladinskih delavcev za učinkovito uporabo digitalnih orodij in tehnologij pri delu z mladimi.
Do priporočil, okvirnega kurikuluma in metodologije za digitalne mladinske dogodke dostopate s klikom na spodnje povezave, mentorski program pa si lahko ogledate na spletni strani DIGI YOUTH.
Projekt je financiran s strani programa Erasmus+.