KK Cedevita Olimpija kot košarkarski klub nenehno deluje na razvoju družbe in športa v Sloveniji. Cilj kluba je vsakodnevno prispevati k skupnosti in športu ter povečati zanimanje družbe za košarko in športne dogodke.
Šport pa je nepredvidljiva panoga, kjer še vedno v večini šteje samo rezultat. Slednji je vplival tudi na obisk tekem in javno mnenje o Zmajih, ki z izjemo sezone 2021/22, niso popolnoma upravičili rezultatskih pričakovanj. Posledično se postavlja vprašanje integracije kluba v družbo, splošne izpostavljenosti posamezniku, skupnosti in medijem ter dojemanja Cedevite Olimpije na splošno. Ta problematika prinaša številne izzive, kot so povečanje obiska tekem (povečanje prodaje vstopnic, ustvarjanje boljše izkušnje in vzdušja), nenehno spremljanje kluba, njegovih rezultatov in delovanja.
S tem natečajem želijo preučiti njihovo delovanje in postati boljši ter nadaljevati kakovostno služenje družbi in športu. Cilj KK Cedevita Olimpija in natečaja je predvsem povečanje števila obiskovalcev na tekmah, ozaveščanje skupnosti o klubu ter njegova integracija in splošnega zanimanja za košarko in šport.
Vaša naloga bo izdelati načrt pozicioniranja kluba v družbi, povečanja obiskanosti tekem in gledanosti. Prav tako se postavlja vprašanje, kako ustvariti občutek pripadnosti klubu (tudi ob porazih) in vzpostaviti lojalnost do Cedevite Olimpije v prihodnosti. Oblika načrta in način reševanja problematike nista omejena.
Več informacij o natečaju najdete tukaj.
Vir: KK Cedevita Olimpija