Partnerstvo projekta AMOR sestavlja sedem organizacij iz kar šestih evropskih držav: Nemčije, Bolgarije, Španije, Portugalske, Poljske in Slovenije.
AMOR ponuja nove oblike opolnomočenja MLADIH invalidov in oseb s posebnimi potrebami ter drugih mladih in jih motivira za uporabo zapostavljenih veščin in tihih potencialov, povezanih z državljanskim in družbenim vedenjem. Z izvedbo projekta »AMOR« bo mladim/socialnim delavcem in drugim strokovnjakom omogočeno aktiviranje mladih z zagotavljanjem inovativnih in praktičnih, dostopnih, inkluzivnih in inkluzivnih rešitev za aktivno, empatično socialno vedenje.
Spletne izobraževalne platforme so mladim med pandemijo omogočile, da so ostali povezani in se učili v svojem tempu ter jim omogočile večjo prilagodljivost čez dan, vendar pa so tukaj izostali učenci s posebnimi izobraževalnimi potrebami (PIP), ki potrebujejo prilagojene metode in predavanja, kar pa jim v digitalni obliki ni bilo dostopno v taki meri. Ne zato, ker učitelji, mladinski delavci in socialni delavci ne bi hoteli pomagati, ampak ker niso bili na to pripravljeni in niti usposobljeni.
To pomanjkanje digitalnih kompetenc je mednarodno. Posledično se je med lockdownom in zaprtjem izobraževalnih ustanov izrisala digitalna vrzel, ki jo je potrebno primerno nasloviti na naslednjih levelih:
Na upravni ravni vsakega posameznega mladinskega centra in izobraževalne ustanove za izvajanje procesa digitalne priprav.
Na metodološki ravni, kjer se pedagoško osebje zaradi pomanjkanja digitalnih veščin ni pripravljeno lotiti digitalnega izobraževanja.
Na ravni mladih, ki niso kos digitalni socializaciji in izobraževanju, ker niso vajeni digitalnih izobraževalnih metod in instrumentov, čeprav so strokovnjaki za uporabo tehnologij na drugih področjih, npr. igranje iger, socialno mreženje, telefoniranje itd.
Na socialni ravni: družine niso bile vedno sposobne obravnavati izobraževalnih potreb svojih otrok, npr. dostop do računalnikov, tablic ali ustreznih internetnih povezav ni vedno na voljo.
Projekt AMOR bo odgovoril na vse zgoraj omenjene problematike, s tem, da bo ponudil nove oblike opolnomočenja MLADIH s poudarkom na osebah s posebnimi potrebami ter jih motiviral za uporabo doslej zapostavljenih veščin in tihih potencialov, povezanih z državljanstvom in družbo. Z izvajanjem projekta AMOR bo učiteljem, mladinskim in strokovnim delavcem in socialnim delavcem omogočeno, da pomagajo MLADIM, zlasti osebam s posebnimi potrebami, da presežejo zaznano ali dejansko odsotnost nadzora nad svojim položajem ter okrepijo aktivno družbeno udeležbo in boj proti trenutnim negativnim trendom izključenosti.
Projekt AMOR bo zagotovil naslednje inovativne in praktične pedagoške rešitve za inkluzivno digitalizacijo MLADIH in socialnega dela v neformalnem in formalnem okolju:
Katalog dobrih praks, s posebnim poudarkom na implementiranih digitalnih rešitvah v času krize COVID19
Digitalni priročnik, ki zagotavlja okvir za vključujoče, medkulturne dejavnosti s smernicami za inkluzivno izobraževanje.
Projektni partnerji:
Trajanje projekta: 1.6.2023 - 31.5.2025
Projekt je financiran s strani programa Erasmus +.