Igrifikacija v Sloveniji

Igrifikacija v Sloveniji

V zadnjih mesecih smo zbirali dobre prakse s področja igrifikacije v Sloveniji in ugotovili, da je igrifikacija pojem, ki se pojavlja v zelo različnih oblikah. V Sloveniji na področju igrifilkacije v Sloveniji ni veliko raziskav, nekaj pa je očitno; gamifikacija je še kako prisotna na številnih področjih. 

Igrifikacija se je v zadnjih letih v Sloveniji razvila predvsem na območjih, kot sta oglaševanje in turizem. Vendar že vrsto let poznamo tudi igrifikacijo v šoli; v obliki bralne značke, ki od učencev zahteva, da preberejo določeno število knjig, da jo osvojijo. Igrifikacija se v zadnjem času pojavlja tudi v nekaterih mladih podjetjih, kjer delodajalci z njo motivirajo zaposlene. V enem izmed slovenskih kadrovskih podjetij so bili zaposleni posebej izbrani s postopkom, ki je bil v veliki meri odvisen od igrifikacije.

Več o naši raziskavi in dobrih praksah na področju igrifikacije si lahko preberete tukaj

Projekt je financiran s strani programa Erasmus +.