Ker se svet okoli nas nenehno spreminja, je izobraževanje, formalno ali neformalno, zelo dinamično področje. Digitalne ali celo družbene, gospodarske in kulturne spremembe posredno vplivajo na izobraževalni sistem v vseh državah in s tem silijo k ponovnemu premisleku o ustreznosti izobraževalnih metod in orodij. Sistem mora iti v koraku s časom in biti odprt za nove priložnosti, predvsem pa se morajo mladinski delavci v zvezi s tem nenehno izobraževati. Le tako lahko dobro opravljajo svoje delo in mladim posredujejo pravo znanje in spretnosti na učinkovit in zanimiv način.
Partnerji so individualno preučili tudi stanje medijske pismenosti v svojih državah in pripravili poročilo o izobraževalnih možnostih na področju medijske digitalne pismenosti. Rezultate njihovih raziskav lahko najdete v naših priporočilih. Na podlagi zbranih informacij in podatkov so bili partnerji zmožni predlagati priporočila glede politik za nacionalno in evropsko raven - priporočila za izboljšanje izobraževanja na področju medijske in digitalne pismenosti.