Predstavitev projekta

Predstavitev projekta

Ekonomsko izobraževanje je povezano z boljšim razumevanjem sveta, kot tudi z bolj jasnim razumevanjem naše vloge in odgovornosti kot delom družbe. Izrazi, kot so globalno državljanstvo, izobraževanje za trajnostni razvoj in cilji trajnostnega razvoja, so močno povezani s pomenom ekonomske izobrazbe za mlade, kot tudi z njihovim sovplivanjem na demokracijo (Penner and Sanderse, 2017). Globalni državljani so dolžni razumeti, kako svet deluje in tudi prispevati k družbeni in gospodarski trajnosti z aktivnim sodelovanjem od lokalne globalne ravni (UNESCO, 2014: 14). Globalno državljanstvo daje večjo odgovornost za svet v roke državljanov in zagotovi, da postane osrednjega pomena za politični in gospodarski razvoj družbe.

CETERIS Paribus je zasnovan kot projekt, katerega namen je spodbuda razumevanju ekonomske teorije in učinka ekonomije na naše dojemanje sveta okoli nas in našega mesta v njem z vidika aktivnih državljanov. Z razvojem interaktivnega izobraževalnega gradiva, kot je priročnik za mladinske delavce o tem, kako pristopiti k ekonomskemu izobraževanju, z vidika moderne poučne in zanimive video igre katera bo pritegnila mlade. Projekt bo vključeval tako mlade kot tudi mladinske delavce iz vse Evrope v iskanju razumevanja in poznavanja delovanja pomembnih gospodarskih pogojev in zakonov, da bi spodbudil državljansko udeležbo v vseh demokratičnih procesih. Ta projekt bo ustvaril prostor in priložnost za pomembne pogovore, povezane s sodobno demokracijo, učenjem, aktivnim državljanstvom in vlogami posameznikov za prihodnosti naše družbe.

Cilj projekta CETERIS Paribus je združiti mladinske delavce, pedagoge in druge strokovnjake, ki delajo z mladimi iz sodelujočih držav, le te opremiti z izobraževalnim gradivom, priročnikom o ekonomski vzgoji in sodobnim zabavnim orodjem preko video igre, s katero bodo nadaljevali s prizadevanji za podporo mladih pri njihovem razvoju. Izvajanje tega projekta pomaga uresničevati politične strategije Evropske komisije s krepitvijo in utrjevanjem odnosov EU in partnerskih držav v sodelovanju pri izobraževanju mladih, jim dati moč, da postanejo aktivni in angažirani državljani, kateri se bodo borili proti diskriminaciji in gospodarskim razlikam. To lahko storimo z zagotavljanjem boljše priložnosti za rast mladih, in povečanjem zmogljivosti na področju dela z mladimi. To najlažje dosežemo z opremljanjem mladinskih delavcev/vzgojiteljev z vsem potrebnim znanjem, veščinami in z veliko podporo pri razvoju mladih.

Posebni cilji programa CETERIS so:

- povečanje zmogljivosti, veščin, znanja in dosega motivacije za mladinsko delo v partnerskih organizacijah;
- povečati dostop do razumevanja znanj in veščin na področju ekonomije med mladimi;
- podpirati delo organizacij, ki si prizadevajo za spodbujanje aktivnega državljanstva med mladimi, z zagotavljanjem gradiva in orodij za ekonomsko izobraževanje (in večanjem ozaveščenosti o povezavi med obema);
- ustvariti privlačno, zabavno, sodobno izobraževalno videoigro, s katero bi ozaveščali in izobraževali mlade o mikro in makroekonomskih vprašanjih;
- razširiti vpliv obstoječih prizadevanj za aktivno spodbujanje državljanstva med mladimi;
- z nadaljnjimi lokalnimi aktivnostmi in mednarodnim sodelovanjem v okviru tega projekta in prisostvovati pri doseganju ciljev trajnostnega razvoja ZN #4, #8, #10, #11, #12 in #16;

- CETERIS omrežje & interaktivno izobraževalno gradivo v angleškem in štirih drugih partnerskih jezikih (SK, BG, EL, SL)
- CETERIS ekonomska izobraževalna igra (EN)
- Priročnik za ekonomsko pismenost za mlade v angleškem in štirih drugih partnerskih jezikih (SK, BG, EL, SL)
- 15 trenerjev za mlade iz partnerskih organizacij, usposobljenih za izvajanje ekonomskega neformalnega izobraževanja na podlagi igrifikacije.

 

Trajanje projekta: 1.3.2022 - 31.12.2023

Št. projekta: 2021-2-SK02-KA220-YOU-000049311

 

Projektni partnerji:

kooridnator: UNIVERZITA SV. CYRILA A METODA V TRNAVE, Slovaška
UNIVERSITY OF PELOPONNESE, Grčija
CELJSKI MLADINSKI CENTER, JAVNI ZAVOD ZA MLADINSKO KULTURO, IZOBRAZEVANJE, INFORMIRANJE IN SPORT, Slovenija
SDRUZHENIE BADESHTETO SEGA, Bolgarija Europsky Dialog, Slovaška

Projekt je financiran s strani programa Erasmus+.