Izolacija v preteklih letih ter spodbujanje digitalizacije in uporabe tehnologije, je predvsem mladino, pahnila še globje v digitalni svet in uporabo tehnologije. Le ti kanali imajo svoja komunikacijska pravila, rabo jezika, uporabo emojiev, ipd, kar pa ni odraz komunikacije in rabe jezika v realnem vsakodnevnem življenju in posledično opažamo pri mladih upad komunikacijskih veščin in sposobnosti prilagajanja komunikacije različnim situacijam. Od tukaj potreba, ki jo bo projekt naslovil, z zasledovanjem naslednjih ciljev:
- nuditi mladinskim delavcem in mladim orodja in znanja za krepitev veščin potrebnih za aktivno participacijo
- osvestiti o negativnih posledicah digitalizacije in digitalnih medije na zmanjšanje veščin komunikacije in jezikoslovja
- izboljšati komunikacijske veščine mladih ter njihovo zmožnost prilagajanja komunikacije različnim situacijam
- razviti nove prakse, vaje in orodja za krepitev komunikacijskih veščin med mladimi
- ponuditi sodobne, digitalne, inovativne, motivacijske in pomembne vire.
TALKaCtive projekt bo nudil inovativen in motivacijski pristop k izboljšanju komunikacijskih veščin mladih, v kakršnem koli tipu okolja (spletno, v živo in mešano).
Projektni rezultato bodo:
- TALKaCtive Toolkit
- TALKaCtive izobraževalni moduli
- TALKaCtive aplikacija/ komunikacijska igra
Partnerji projekta:
- MEDIA CREATIVA iz Španije
- TDM 2000 ODV iz Italije
- Enterprise Drosostalida iz Grčije
- VIRTUAL CAMPUS iz Portugalske
- CELJSKI MLADINSKI CENTER, JAVNI ZAVOD ZA MLADINSKO KULTURO, IZOBRAZEVANJE, INFORMIRANJE IN SPORT iz Slovenije