V mestu Arad v Romuniji sta se zaključila treninga v okviru projekta Peers for inclusion. Projekt je bil zasnovan z mislijo nasloviti predsodke, s katerimi se pogosto srečujejo mladi z motnjami v telesnem in duševnem razvoju. Ti predsodki njihovih vrstnikov so osnovani na napačnih predstavah, pogosto pa vodijo tudi do izključevanja.
V študiji "Disability and Social Exclusion in the European Union" tako ugotavljajo, da se osebe z motnjami v telesnem in duševnem razvoju počutijo izključene iz večine družbenih, prostočasnih in kulturnih aktivnosti. Med glavnimi razlogi za to so: nedostopnost oz. neprilagojenost aktivnosti in prostorov, kjer se te izvajajo; prepreke v komunikaciji in odnosi ter predsodki.
Glavni cilj projekta je tako povečati socialno vključenost mladih z motnjami v telesnem in duševnem razvoju, s pomočjo delavnic, ki jih bodo vodili vrstniki in se bodo izvajale v virtualnem okolju.
Treninga se je udeležilo 11 mladih, ki so razdelili v dve skupini in od 16. marca do 5. aprila širili lastne kompetence.