Projekt Break the myth - spread the word

Projekt Break the myth - spread the word

Celjski mladinski center je bil leta 2016 uspešen s konzorcijsko prijavo na razpis programa Erasmus + in tako pričel z novim enoletnim projektom Break the myth - spread the word. Cilj projekta je usposobiti mladinske delavce za delo z mladimi preko spleta.

Glavne aktivnosti, v katerih so sodelovali so:

  • Trening: Online campaigns as a tool in youth work (Leskovac, Serbija)
  • Mladinska izmenjava: Pink for girls, blue for boys (Leskovac, Serbija)
  • Mladinska izmenjava: What's my age again? (Celje, Slovenija)
  • Mladinska izmenjava: X and Y walk into a bar (Skopje, FYROM)
  • Evalvacijsko srečanje (Leskovac, Serbija)

V "Milenijski generaciji", kjer mladi preživijo vse več časa na spletu, se je pojavila potreba, da se začne nekaj mladinskega dela prakticirati v virtualnem (online) svetu. Virtualni prostor ponuja veliko priložnosti za mladinske delavce, da vplivajo na življenje in navade mladih, brez omejitev na določeno geografsko regijo ali časovni okvir. Vendar pa morajo biti te kampanje privlačne za mlade ter morajo izstopati iz velike količine podatkov, s katerimi so obremenjeni mladi, da bi bile učinkovite in dosegale zastavljene cilje. V času, ko je mladim vse bolj in bolj udobno na spletu, preobremenjeni z ogromno količino informacij in skrbno izbirajo ter filtrirajo informacije, katerim namenijo svojo pozornost, potrebujejo mladinski delavci dodatno podporo in prostor za razvoj sposobnosti, da bi pritegnili pozornost mladih na spletu. Spletno oglaševanje je lahko zelo uporabno orodje za mladinske delovne prakse, vendar le, če je oglaševanje opravljeno kakovostno in na mladim privlačen način. Tukaj pa potrebujejo mladinski delavci dodatno podporo, da razvijejo in izboljšajo svoje kompetence (računalniške spretnosti, in tudi vedenjsko znanje), da bi lahko ustvarili programe in kampanje, ki bodo digitalno prijaznejše mladim in bodo imeli želeni učinek na ciljno skupino.

Obstajata dva zelo pomembna glavna cilja, ki jih moramo doseči, ko oglašujemo na spletu: 1. Bodite vidni in izstopajte iz ogromne količine informacij in 2. Imejte želeni učinek na ciljno skupino (naj bo to podajanje informacij, sprememba perspektive, spodbuditi udejstvovanja, itd.).  Spletne kampanje "Vrstnik do vrstnika" imajo velik potencial, saj mladi najbolj vedo, kateri so trenutni trendi na spletu, še posebej na socialnih omrežjih, in lahko tako hitro napovedo, kakšen bo odziv, ki ga bo aktualno dejanje ali vsebina povzročila na spletu. Med izvajanjem projekta bodo mladinski delavci imeli možnost pridobivanja novega znanja o spletni kampanji ter bodo razvili razvoj spretnosti in kompetence na tem področju. Lahko bodo delali na ustvarjanju lastnih metod in imeli bodo priložnost, da jih preizkusijo ter nadaljujejo razvoj teh metod med tremi izmenjavami mladih.

Poleg tega bodo po končani izmenjavi mladih  udeleženci morali izvesti tri kampanje na evropski ravni. Na ta način bodo načrtovane aktivnosti mladinskih delavcev in mladih dale priložnost, da praktično preizkusijo svoje novo znanje, testirajo na novo pridobljene spretnosti ter merijo rezultate, ki so jih imele ciljne skupine, v primerjavi s pričakovanimi rezultati. Eden od ključnih rezultatov projekta bodo Priporočila (Spletna kampanja kot orodje pri mladinskemu delu), ki ga bo razvila projektna skupina in objavila ob koncu izvajanja projekta. Priporočila bodo javno znana in bodo na voljo vsem zainteresiranim posameznikom, organizacijam in vsem pravnim osebam, ki želijo za izvajanje projekta ali programa uporabiti spletno kampanjo kot orodje.

Partnerji projekta so:

  • Narodni parlament, Srbija
  • United societies of balkans astiki etaireia, Grčija
  • Zdruzhenie na gragjani mladite mozhat Skopje,  Makedonija
  • Celjski mladinski center, javni zavod za mladinsko kulturo, izobraževanje, informiranje in šport, Slovenija
  • Fundacja edukacji i rozwoju spoleczenstwa obywatelskiego, Poljska
  • Perpetuum mobile - institut za razvoj mladih i zajednice udruzenje gradana, Bosna in Hercegovina

 

           Co-fundeed by the Erasmus+ programme