Foto utrinki delavnic v sklopu Uporaba socialnih omrežij v marketinškem komuniciranju

Foto utrinki delavnic v sklopu Uporaba socialnih omrežij v marketinškem komuniciranju

Udeleženci projekta Mladi v praksi MVP so v tem tednu pričeli z modulom Uporaba družbenih omrežij v marketinškem komuniciranju.

Na delavnicah Instagrama so spoznavali osnove Instagrama, ter govorili o uporabi t.i. business accounta v primerjavi z private account. Pregledali so tudi nekatere aplikacije, ki se lahko uporabijo pri Instagramu, ustvarili objavo za dogodke, spoznali osnove Instagram oglaševanja ter vrste oglasov in kako narediti kampanjo!

Na delavnici Facebooka so pregledali osnove ter navigiranja na FB strani, pregled analize objav in pa osnove Facebook business managerja!

Govorili pa so tudi o tipih objav in o ustvarjanju FB objav za podjetja ter različne dogodke!

Zadnji dan v tednu, v petek pa so se spoznali tudi z YouTube-om. Govorili so o fenomenu youtubarjev, kaj dober video vsebuje ter kako upravljati in navigirati v YouTube Studiu!

Ostal nam je le še en dan v okviru modula Uporabe socialnih omrežij, kjer smo spoznali spletno platformo LinkedIn in na njej ustavili profil! Sedaj lahko udeleženci pogumno stopajo na trg delovne sile.

Sledi le še praktični del usposabljanja, kjer bodo priprave na to izvajali doma. Kaj vse jih čaka v tem modulu pa javimo kmalu...

Foto utrinke dogajanja projekta MVP si lahko ogledate TUKAJ!

**

Partnerji projekta: Mladinski Center Krško, Celjski Mladinski Center in Mladinski Center Bit.

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.