Projekt Polet s knjigo je bil namenjen ozaveščanju o bralni kulturi, bralni pismenosti in družinski pismenosti. Med prostovoljci in odrasli, ki smo bili vključeni v projekt, smo otrokom in mladostnikom medgeneracijsko prinesli vedenje in zavedanje o pomenu pismenosti.
Med izvajanjem projekta so bili naša ciljna skupina tisti otroci in mladostniki, ki so socialno ogroženi; imajo pravice do dodatne pomoči (otroci in mladostniki z zdravstvenimi ovirami, z različno invalidnostjo, z motnjami v duševnem razvoju); otroci in mladi priseljenci, ki jim jezik države, v kateri bivajo, ni materni jezik. Projekt je bil v vsej svoji polnosti namenjen celotni družbi, zlasti pa inkluziji vseh, ki se v družbo težje vključujejo.
V okviru projekta smo tako izvedli številne aktivnosti:
V okviru projekta smo izdali priročnik Polet s knjigo z 28 pripravami, ki predstavljajo kakovostne slovenske in tuje slikanice ter dejavnosti, ki jih lahko izvajamo v krogu družine pred branjem, med njim in po njem. Vse priprave so bile preizkušene tudi v praksi in so namenjene zlasti neformalnemu izobraževanju. Priročnik je lahko v pomoč tudi pri formalnem izobraževanju (v predšolskem in zgodnjem šolskem obdobju). Mentorsko podporo projektu je nudila red. prof. dr. Dragica Haramija.