Z vami delimo dokument, ki je nastal ob zaključku projekta Mladi in mediji in vsebuje ključne ugotovitve in smernice, ki smo jih oblikovali z mladimi na vseh štirih srečanjih projekta. V njem lahko najdete podrobne opise in metodološki potek srečanj na temo medijske pismenosti mladih. Srečanja so bila namenjena usvajanju, razvijanju in nadgrajevanju kompetenc medijske pismenosti in kritičnega razmišljanja mladih. Področja, ki smo jih raziskovali z mladimi so bila:
- medijska pismenost in vrste medijske pismenosti;
- stanje medijske pismenosti med mladimi;
- mediji kot vir pridobivanja informacij;
- lažne novice; "clickbait" in prenapihnjene vsebine ter
- medijske vsebine v šolah.
Mladi so imeli na zadnjem srečanju priložnost svoje ugotovitve o medijski pismenosti predstaviti lokalnim odločevalkam v okviru strukturiranega dialoga.
V dokumentu, ki ga delimo z vami, so zbrane vse ključne ugotovitve s področja medijske pismenosti mladih, pa tudi konkretne vaje, vsebine s področja medijske pismenosti, ki bi jih lahko vključili v šolske vsebine (ali pa jih lahko uporabimo tudi v okviru različnih delavnic ali neformalnega učenja) ter predlogi mladih za izboljšanje medijske pismenosti. Dokument je uporaben za vse, ki želite z mladimi naslavljati področje medijske pismenosti.
Zanimive ugotovitve o medijski pismenosti si lahko preberete s klikom na spodnjo povezavo.
Projekt sofinancira program Erasmus+: Mladi v akciji, v okviru Nacionalne agencije MOVIT.