V Celjskem mladinskem centru smo med 3. in 7. oktobrom 2016 gostili mednarodno delavnico projekta Cl@ss, katere se je udeležilo 15 izbranih trenerjev iz petih držav ter projektni vodje.
Celjski mladinski center je bil leta 2015 uspešen s konzorcijsko prijavo na razpis programa Erasmus + in tako pričel z novim dvoletnim projektom Cl@ss - Competences Learning at Secondary Schools. Cilj dvoletnega projekta je izobraziti oziroma usposobiti učitelje srednjih šol v mehkih veščinah, da jih bodo ti lahko nato uporabili oziroma izvajali v praksi pri pouku.
Aprila letos smo na Češko poslali tri trenerje, kateri so se usposabljali v mehkih veščinah in tako pridobili certifikat in licenco za učenje in izvajanje mehkih veščin. Po opravljenem treningu trenerji usposabljajo učitelje srednjih šol v Sloveniji. Pridobljeno znanje mehkih veščin bodo učitelji in profesorji uporabljali pri svojem pedagoškem delu. V okviru projekta bomo izvedli več delavnic, usposabljanj in razvili metodologijo za uporabo mehkih veščin, ki bo vključevala tudi didaktične materiale.
Namen tokratne delavnice je bil predstaviti izkušnje prvega dela pilotne izvedbe delavnic, ki so jih izvajali trenerji na izbranih šolah in poiskati možnosti na nadgradnjo in izboljšanje.
Udeleženci delavnice so se prvi dan bolje spoznali, nato pa so razpravljali o usposabljanju trenerjev in učiteljev ter o vsebini in distribuciji učnih materialov. Poleg sodelovanja na delavnicah, so si udeleženci tudi ogledali znamenitosti Celja, kot so Stari grad, Šmartinsko jezero, staro mestno jedro in Anski vrh ter se poučili o zgodovini mesta.
Partnerji pri projektu so:
- National Management School, Bolgarija,
- RPIC-ViP, Češka,
- 137 Srednja šola, Bolgarija,
- šola CEBM, Romunija,
- šola METEGDER, Turčija in
- Celjski mladinski center, Slovenija.
With the support of the Erasmus+
Programme of the European Union
This project has been funded with support from the European Commission. This publication [communication] reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.