Učbenik o vključujočem mladinskem delu s pomočjo stripov

Učbenik o vključujočem mladinskem delu s pomočjo stripov

Dobrodošli v Metodologiji o vključujočem mladinskem delu s pomočjo stripa, ki je nastala kot rezultat projekta CO-MIX: STRIPI KOT ORODJE ZA VKLJUČUJOČE MLADINSKO DELO. Konzorcij je svoje znanje in izkušnje vložil v ta priročnik, da bi spodbudil mladinske delavce in druge vzgojitelje, ki delajo z mladimi, k pogostejšemu vključevanju stripa kot orodja za vsakodnevno delo z mladimi. Metodologija CO-MIX bo mladinskim delavcem ponudila vodilno besedilo in gradivo, ki ga je enostavno in hitro usvojiti.

Dokument je razdeljen na šest poglavij, od katerih je vsako ključno za teoretično in praktično razumevanje stripa in njegovega vključevanja v mladinsko delo. Pomembnemu temeljnemu uvodu sledi poglavje o tem, kaj so stripi in kako so lahko uporabljeni kot orodje za mladinsko delo. Drugo poglavje se nanaša na smernice o vključevanju in zanimive povezave s primeri vključujočih stripov, ki obravnavajo družbena vprašanja. Tretje poglavje vključuje konkretne smernice za uporabo stripov pri delu z mladimi. Ne spreglejte „Pravil“: kaj početi in česar ne pri ustvarjanju stripov. Prav tako vas želimo opozoriti na našo spletno stran https://comixproject.eu/#/en, kjer lahko v praksi uporabite četrto poglavje: platforma CO-MIX in Orodje za ustvarjanje CO-MIX, ki vam s pomočjo orodja za ustvarjanje omogoča kreacijo lastnih stripov. Če želite kot mladinski delavec uporabiti strip kot orodje za obravnavanje določene teme, vam lahko koristijo tudi smernice o tem, kako stripe interpretirati, ki jih najdete v petem poglavju. V zadnjem poglavju tega priročnika si lahko preberete nekaj predlogov o tem, kako sprožiti razpravo, potem ko so mladi že ustvarili svoje stripe.

Upamo, da bo ta priročnik izboljšal vaše razumevanje stripov, vas navdihnil za raziskovanje različnih možnosti njihove uporabe pri mladinskem delu in vas spodbudil k njihovi uporabi pri vaših dejavnostih z mladimi.

Projekt je financiran s strani programa Erasmus+.